arkadaşlık siteisi çöp çatan sitesi eğlence sitesi

Tuesday, October 17, 2006

Guzel Sözler A-dan Z-ye güzel sözler

Sevmiyorum seni deseydin keşke Ta başından
bağrıma taş basar seni unutmaya çalışırdım hala
oynuyorsun benle duygularımla Aşkımla yetmedimi
çektiklerim Dahadamı çekeceğim kaderimdir diyeceğim seni
hep Seveceğim ve bir gün senin yolunda
öleceğim..





Günahın özüyse seni sevmek cezam cehennem
olsun.






Aşkım aşkım diye ağlayacaksın başını
taşlara hergün vuracaksın sesini duyan yokki
ağlayacaksın sen gittin şimdi sıra bende ben bittim
şimdi sıra sende...





Korku bilmeyen GÖNÜL korkmayı
öğrendi.(SENİ KAYBETMEK KORKUSU)Sevmeyi bilmeyen GÖNÜL
sevmeyi öğrendi.(SENİ İLK GÖRÜŞTE)Ama bu GÖNÜL tek bir
şey öğrenemedi.(SENİ UNUTMAYI)






Deniz sesimi duyarmı? dağlar dinlermi
anlatsam seni? hüzünlüyüm desem çare olurmu gökyüzü?
salarmı bulutları peşine ilgilenirmi rüzgar yardım
edermi seni bulmama ???





Seviyorum sevmenin acı verdiğini; her
sevenin sevilmediğini bile bile ! ama yinede bir umut
taşıyorum belki SEVEN SEVİLİR diye !!!






Bugün sigaramın üzerine adını yazdım
sigaram bittiğinde seni unutacam sanmıştım ne bilirdimki
seni nefes içime çektiğimi...





Güzellik; sadece güzel olan şeylerde
değil, Güzel görmek istediğin herşeydedir...






Gül dediğin nedirki, Solar gider, Ateş
dediğin nedirki, Kül olur gider, Gün dediğin nedirki,
Geçer gider, Ama sana olan sevgim sonsuzdur, Ancak
mezarda biter!!





Güneşi sevdiğini söylüyorsun güneş
çıktığında perdeleri örtüyorsun.Rüzgarı sevdiğini
söylüyorsun rüzgar çıktığında kapıları
kapatıyorsun.Yağmuru sevdiğini söylüyorsun yağmur
yağınca şemsiyeni açıyorsun.Korkuyorum çünkü beni
sevdiğini söylüyorsun.






Hayat bir şekilde elbet devam edecek birde
içinde sen olsan işte o zaman her yer yeşerecek.





O vefasız kalbin hissetmesede.. Sana bu
şarkıyı dinleteceğim.. Bu aşkın uğruna ömrüm bitsede..
Sana sevmeyi öğreteceğim...






Gecelerden ayazı sevmem.. ya gündüz olmalı
ya gece.. namludan çıkan kurşun.. ya kalbimin
derinlerinden vurmalı.. ya namludan hiç çıkmamalı..
insan sevdiğini ya ölümüne sevmeli.. ya hiç
sevmemeli...





Varlığının tiryakisi.. Yokluğunun
delisiyim.. Seni benden mahrum etme.. Gözlerinin
hastasıyım...






Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe
et ünkü aşk sessiz sevgi dilsizdir...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home